Min värsta sommar

Okej eftersom det är sommar så tänkte jag berätta om min värsta sommar och det var år......tudelluuu 2009.

Yes inte för att jag mådde så speciellt dåligt då men familjen.

Jag var nog mer mamma än en vanlig tolvåring det året, det var just den sommaren allt började den sommaren syrran valde att leva ett annat liv med en annan kille o skitaa i sina barn ,det året jag såg hur min systerson svälte , det året jag sov över med en kille för första gången, det året min syster Jonna va med i en bilolycka , det året vi fick vårdnaden om Thea o Leo och en jäkla massa socialbesök och det året mamma och pappa höll nästan på att skiljas. (stavning).

Jag kommer ihåg den dagen när dom flyttade till oss och jag skulle natta Leo då Thea kom upp och la sig jämte mig.

Hon: Ebba.....
Jag: aa?
Hon: Du får aldrig lämna mig.
Jag minns hur mycket jag grät när hon sa så att jag va en stor del i deras liv, trots att ja va så ung så var ddet jag som märkte hur jobbigt dom hade det. 

Det finns saker som inte går att skriva som jag inte ens vill tänka på att det har hänt, saker som ingen förrutom familjen har fått veta. Men att få en käftsmäll av sin syster för att man bara gett kärlek och hjälpt till att köpa mat åt barnen för sin månadspeng var tacken den sommaren.


Men det hände nog roliga saker den sommaren iaf , jag o sabina höll på med  våra killar o härjade, göteborgsresa, och aa en massa annat shiiet. Fast vi alla hade nog detta i tankarna hela tiden.

Jag skulle aldrig kunna välja bort ett liv utan er <3

Thea 1 år






Jag älskar er<3






Kommentarer
Olivia :)

Har ni fortfarande vårndanden om dem? Vad jobbigt! :)

2011-06-22 @ 23:01:58
URL: http://oliviaje.bloggplatsen.se
Ebba

Nä det har vi inte dom bor hos sina föräldrar nu och ha det jättebra :)

2011-06-23 @ 01:17:10
URL: http://ebbaberglund.blogg.se/
Olivia :)

Vad bra :)

2011-06-23 @ 11:14:25
URL: http://oliviaje.bloggplatsen.se
bajs

din värsta sommar hittils =)

2011-06-23 @ 22:30:15
ebba

"BAJS" vem är du? roligt om du kunde berätta det.

2011-06-28 @ 00:37:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0