Onsdag

Hejhej :) försov mig idag :( tills klockan var kvart i åtta och jag hatar att stressa och massa så jag fick säga att jag var hos tandläkaren och kom vid halv 9 ist.

Sjukt varmt är det ute också fett med lööööök...

Snart ska jag iväg med lilltjejen på fotboll för lina  o jögglan jobbar, mamma är på sin träning, och pappa är med tilda på ridning. Så ibland får man helt enkelt ställa upp ;).

Gutt nu går jag bara i skolan imon sen på fredag och sen har vi bara 2 lektioner kvar fast det blir väl mer att städa skåpen osånt.

Sen ska jag färga håret och klippa min allt för långa lugg oså men jag vet inte vilken färg jag ska ha ..
jag vill nog ha lite mer åt rödbrunt tror jag som jag försökte färga sist.

aja pusshej<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0