Onsdag



Hejsan :) as seg dag idag, så gick hem runt 1. Sen gick jag ut och la mig på studsmattan, somnade där sen vart jag lagom schtekaaas.

Efter det drog jag hem till syrran alltid lika kul att komma hem dit när ungarna är på bra humör Leo springer alltid fram och krama en och skriker ABBAA ABBA (ebba).

Tog med mig thea till affären och köpte glass sen drog jag hem. Och imon har jag lovat henne att hitta på något för hon ville komma till mig :). Ska följa med henne och ta hål i örat någongång i veckan också.

Annars har ja bara suttit hemma o glott typ, är fett hungrig så ska nog gå och äta lite. Men vi hörs pusshej<3

el amor lo conquista todo!









Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0