svar

Anonym om Sommarlov:
Varför har du emot abort för ?



SVAR: Inte för att kommentaren hade något med inlägget att göra? men kan ju svara ändån.

Jag vet inte varför jag har emot abort för mig känns det som att man dödar ett barn man dödar ett liv som faktiskt håller på att utvecklas o bli en människa den har ju ettt hjärta också. Tänk om våra föräldrar hade gjort så mot oss då hade inte vi varit dom vi är idag ?. Och alla kan ju inte bli gravida heller så det är ju ett mirakel att man faktiskt kan bli det.

Sen har typ alla i min familj emot det lite också eller iaf jag,mamma och jonna. Mamma har ju själv gått en utbildning till barnmorska så hon fattar nog om man hade varit i den situiationen.  Hon hade aldrig kunnat tvinga oss till att göra abort , hon fick själv missfall innan jag kom i 6 månaden tror jag. Och det är ett mirakel att man ens kan få barn det är inte för alla som det funkar. Så därför har jag nog lite emot det men det är ju bara min åsikt. Mamma är ingen ålder det är något man är.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0