Varsegod Jens ett inlägg <3

Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig hur mycket du betyder för mig. Hur lyckan bara sprider sig i hela kroppen när du ler mot mig, säger att du älskar mig, kolla mig i ögonen och säger att jag är vacker, eller när du håller om mig och allt känns så perfekt.

Hur vi kan ligga en hel natt och bara snacka en massa skit om allt möjligt,jag vet inte vad jag hade gjort utan dig.

Du är en av dom som jag  kan lita mest på och berätta  allt för och alltid finns där för en.

På Lördag den 18 juni 2010 så va det exakt ett år sen vi blev tillsammans trots en massa skit där imellan så har vi ändån hittat tillbaks till varandra igen , det är då man inser hur mycket man älskar varandra.

Jag älskar dig otroligt mycket och kommer alltid att göra det vet du <3

bild sen nyår 2010 haha.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0