Eftersom jag inte ha ngt att skriva.

Jag lyssnar på… massa shiiet ,lyssna på allt :)

Jag mår bäst när jag…  känner mig fin, är med  vänner eller pojkvän.

Stockholms bästa stadsdel är… hm hata stockholm.

 

Den bästa krogen heter… kan jag säga när jag fyllt 18 ;)

Jag pratar… hela tiden.

Jag älskar/tycker om… min pojkvän.

Min bästa vän(ner) är… är helt underbara.

Min första riktiga kyss… minns jag inte …

Jag avskyr när folk… är egoistiska.

Kärlek är… som en duva håller man den för hårt så kväver man den , håller man den för löst så flyger den iväg. Men det är en underbart :)

Någonstans, tänker någon… på mig? haha

Jag kommer alltid att... ställa upp för folk, och vara ärlig.

Jag är hemligt förälskad i… ;)

 

Sist jag grät var… igår till kvällen är din

Min mobiltelefon är… liten

När jag vaknar på morgonen… så äter jag mat.

Just nu tänker jag på… att jag ska gå upp och kolla på en film på tildas dator ;).

Bebisar är… sjukt mysiga och söta.

Homosexuella är… som dom är.

Blondinbella är… ingen kommentar-

Ikväll ska jag... inga planer

I morgon kommer jag… gå till skolan.

Jag vill verkligen… åka och shoppa.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0