kul man kan ha ;)

50 frågor om din pojkvän


Du är tillsammans med? - Jens


Och varför det? - Går inte att beskriva med ord.


Har han fått något smeknamn av dig? - jadå det har han nog fått, innan hubbie haha

När blev ni tillsammans? - 18 juni 2010-7februari2011 och nu 14maj

Hur träffades ni? - Går på samma skola , sen började vi snacka på skype.


Kände ni varandra innan ni blev ihop? - njäee eller vi va ju lite innan vi blev tsm.


Hur gammal är han? - 15


Älskar du honom? - Ja annars hade jag inte vart tsm med han.


Har du slagit honom? - haha ;) på skoj isåfall.


Har du roligt med honom? - Jadå :)

Skulle du kunna bo med honom? - Ja


Beskriv honom med tre ord? - rolig, snäll och mysig


Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - Sålänge vi älskar varandra, länge hoppas jag dock vet jag att jag aldrig kommer sluta älska han.


Får han dig att skratta? - ja alltid :)


Vad för slags filmer ser ni på ihop? -  allt


Får du fjärilar i magen när du ser honom? -ja :)


Vad har han för ögonfärg? - blåa ;)


Vad är det finaste du fått av honom? - hans kärlek


Har ni samma humor? - mjo ibland har vi nog det


Planerar ni framtiden ihop? - nej ta det som det kommer :)


Skulle han bli en bra pappa? - haha det tror jag nog


Vad gjorde ni senast ni träffades? - ja vad gjorde vi då;)


Vad gör han när han inte är med dig? -  LOLOLOLOLO,CSCSCSCSCS OSV OSV .... haha nej men.


Svartsjuk? - Alla är väl lite svartsjuka.


Har ni bråkat någon gång? - Inte när vi varit tsm .


Har ni haft ett uppehåll i ert förhållande? - ja det har VI

Skulle du kunna vara otrogen? - 

NEEJ VERKLIGEN INTE 1

Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - 3 veckor tror ja

Vem håller i fjärrkontrollen? -  han mest


Går ni ut ofta? - båda är typ lika lata, fast jävligt rastlösa;)

Har ni samma musiksmak? - jag lyssnar ju på allt så antar det.


Är han romantisk? - Jadå


Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - jarå


Har han någon fobi? - haha getingar och insäkter tror jag ;)


Gillar han sport? - haha ja


Är han en djurvän? - ohja


Kan han sjunga? - NEEJ haha


Spelar han nått instrument? - nope


Kan han laga mat? - kan han nog.


Är han envis? - ja


Tycker han om att resa? - ja det tror jag


Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? -han gör mycket.


Vad är det sötaste han gjorde sist? - hmm hn gör söta saker hela tiden.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0