Lycklig

Utan dig vore jag inget, det finns inget bättre än att få ligga nära din kropp och höra ditt hjärta bulta  mot mitt. Det finns inget bättre än när du håller om mig, kittla mig , små retas lite eller när du tar håret bakom mina öron trots att jag ser helt mongo ut då.

Jag kan inte förstå kan inte fatta att jag har dig , ibland tror jag att det bara är en dröm men inser snabbt att det är verklighet.

Att allt löste sig igen, att man förändrades så jäkla snabbt men sen ändrades helt igen när det blev vi . Kan inte fatta att det snart gått ett år sen vi blev tillsammans sist.

trots pauser och ett jäkla bråk så har vi alltid hittat tillbaks till varandra, det är då man inser hur mycket man älskar en .
Man gör sina misstag och det lär man sig ju av:), så ibland är det bra.

Utan dig så är jag ingen, då vet jag inte vad jag hade gjort. Jag skulle kunna göra allt för dig jag älskar dig <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0