Söndag

Hejsan :) i Fredags var jag hemma själv hela kvällen fast drog till jögglan och han målade en tatuering på mig som jag ska göra:), ska försöka få in en bild på den.


Och i Lördags drog jag in till stan och mötte Amanda sen gick vi på stan och vi hittade lite kläder. Sen kollade vi lite på Jonnas bal också :), och efter det drog vi hem till amanda sen sov jag där.

Idag har jag varit och fikat lite hos farmor, sen käkat donken. Grattis till alla mammor idaag också förresten på mors dag.

Själv har man inte sätt sin mamma idag men aja, hon får sin present imon eller något.
Ska nog gå och lägga mig snart, är ju skula imon och Jens ska följa med mig hem också. Pusshej<3



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0