SVAR

Fortsätt att fråga men svara på några iaf.....

Postat av: Sandra
Hej :) jag har några frågor.
1. På bloggen verkar det som att du tycker om barn, vill du ha några när du blir äldre? isåfall hur många och vad ska dom heta?. Och vill du jobba med barn?.

2. festa du fortfarande varje helg?

3.Röker du?
jättefin blogg btw ;)

SVAR: Hejsan :) tack så mycket.

1. Haha kan ju misstolkas lite men aa jag älskar barn och självklart ska jag ha typ två ungar när jag blir äldre . Vet inte riktigt vad dom ska heta sånt får man komma på då :). Ja jag vill bli barnmorska.

2. Nej jag festar inte varje helg , nån gång ibland är okej. Men jag hade inte direkt velat att jens festade varje helg typ, så därför gör inte jag det.

3. Är inte beroende, men om jag är på riktigt dåligt humör och om nån bjuder ibland så händer det.



Postat av: anonym

Är du kristen eller tror du på någon anna religion?

Har du sex innan förhållande?

 

1. Nej jag är inte kristen haha, är inte end döpt och är aldrig i kyrkan typ. Men jag tycker buddhist är intresseant för jag tror på att man blir något efter döden , och det andliga.

 

2. Egentligen inte, känns bättre att ha det med någon som man älskar och är tillsammans med än att knulla runt och få horrykte (min åskit).

 


Postat av: Olivia :)

vilka är dina bästa vänner? :)

SVAR: Jag älskar alla lika mycket men det är nog sabina :)



Postat av: Tilda

gillar du hästar??

SVAR: Ja dom är fina :)


Postat av: Klara

Hej!!

Vart köper du dina kläder??

Hur många år var du första gången du hade sex?? :D

 

SVAR: Hejsan,

Mest på gina , bikbok och h&m men det är olika hela tiden.

 

Jag var 13 år.

 



 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0