tog från ngn

Första bokstaven i ditt namn:E (ebba)
Tycker du om att bada näck: inte vet jag
Snusar du bakom din mammas rygg: neej
Har du falsklegg: niope
röker du?: inte längre typ. ibland händer det.
Är du kär: om jag är :)
Hur ser ditt rum ut:hm svart vitt, säng , soffa, hyllor tv o aa orkar inte skriva allt.
Vad tycker du om att man är oskuld när man är 40: ens egna val, men redan försent.
skulle du kunna vara tillsammans med en kille/tjej bara för pengarnas skull?: nejnej
Vilket program kollade du senast på : ngt bröllopsshiiet
Vad du sa senast: sjöng ngn låt
Vad lyssnar du på just nu i denna stund: ingenting
Småstad eller storstad: Storstad
Vad står det i smset du fick senast : hej ebbissh :)<3
Vad tycker du om pedofiler: IDIOTER.
Ska du ha barn: jaaao:)
Hur många:inte en aning.

Vad är din innersta dröm: har mkt
Saknar någon: ja :)

Favoritdryck: hmm mkt
Färgat hår: jao röd/brunt typ.
Ska du åka utomlands: jao till bosnien med sabina i juli.
Detta drömmer du om på natten: mycket
Denna mobil har du: mini xperia
Vart åkte du med en bil senast: kalmar säkert.
Du är bra på att baka:jadå
Din mamma heter: Anne
Detta tänker du på just nu: nördar
Kollar du på tangentbordet när du skriver: nope knappt
Denna kamera använder du: min vanliga rosa, o pappas systemkamera ngn nikon.
Skriver du blogg: ja denna såklart
Vad tycker du om kärlek: underbart :)
Har du haft sex?: Ja
Med vem isåfall?: tänker jag då inte säga.
Använder du tampong eller binda? tampong mest.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0