10 saker jag avskyr

1. Hjälmar jag har hjälmforbi helt seriöst dom förstör frillan sitter åt och är allmänt jobbiga. Ridhjälmar,moppehjälmar, cykelhjälmar och skridskohjälmar har allatid ogillat det.
Men i 5an vad vi tvugna att ha det då vi fick cykla till matsalen sen slutade ja med det dirr.
2. Bryggor har alltid haft svårt med bryggor ända sen tilda höll på att drunkna när hon va runt 2 år . Och mormor skulle passa oss men som tur var så va det en kille som räddade henne. Sen på dagis fick fröknarna hålla mig i handen en på varje sida om ja skulle gå på en brygga.
3. kaviar det värsta som finns helt seriöst.När ja praoade på dagis skulle varenda unge ha kaviar höll på att kräkas.
4. Människor som njuter av att förstöra för andra.Ser inte det roliga i det men folk verka gilla det...
5 . Mobbare, jag har aldrig mobbat någon så vitt jag vet. Man kanske har försvarat sig själv och sagt något elakt . Det finns inget värre än när folk trycker ner andra som redan är så jävla svaga från början.
6. mosad mat. Hatar mosad mat purjolöksoppa, potatismos, burkmat, färdig mat usch usch usch -
7. killar som påpekar tjejers kroppar , (liten rumpa, små bröst osv) kolla er själva i spegeln.....
8. rykten
9. när folk säger en sak men menar något annat.
10.snåla människor.
Men nu bettor ska ja ut och inviga mina nya mc dojjor eller boots som mamma kom hem med till mig idag varma o sköna. Ska pw som ja skrev igår och sen träna rumpa lår när ja komemr hem... även plugga fysik.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0