ap trött

Hellu :) tog bussen till stan vid 8 med alla 9or sen gick ja o sabina till jenny, satt o lyssnade och lökade sönder. Fick panik för att skolan va så stor.
Sen gick vi till kagg ännu mer panikos as trånga korridorer och typ inte en vettig käft. Sen till jb och gjorde ngn jäkla adventsgrej med en massa blommor runt på florist. Den skiten ställde vi utanför max sen för vi orkade inte bära det och sen så solade vi.
Nu kom jag nyss hem fick med mig lite julklappar också har bara 4 kvar att köpa til trorja. Men nu vad ska jag välja?:O jag ska nog ta vård och omsorg, stylist eller barn och fritid.
Det står mellan valen men plusgymnasiet ska ju vara nyss och stylist verkar kul vi fårse pusss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0