Bara för att sånt här äääär kuul!!!

50 frågor om din pojkvän


Du är tillsammans med? - Jens


Och varför det? - För att jag älskar honom.


Har han fått något smeknamn av dig? - Ja allt mööjligt, snuffe, putte , ja allt haah

När blev ni tillsammans? - 18 juni 2010

Hur träffades ni? - skypeee haha låter förjävligt jag vet men så va det.


Kände ni varandra innan ni blev ihop? - nope hade inte en aning om vem han va.


Hur gammal är han? - 15


Älskar du honom? - Ja jag älskar han otroligt mycket.


Har du slagit honom? - skoj slagit om han dryga mot mig;).


Har du roligt med honom? - Ja:)

Skulle du kunna bo med honom? - Jadå ... om han inte är allt för lat :)


Beskriv honom med tre ord? - gosekinder,mysig och romantisk (ibland).


Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - Sånt vet man aldrig, vill inte ens tänka tanken att förlora honom en gång till. Vet hur jobbigt det va för mig under en väldigt lång period.... enbart för att komma över men det gick aldrig.


Får han dig att skratta? - ja det får han :)


Vad för slags filmer ser ni på ihop? -  skräck,romantik ja allt möjligt.


Får du fjärilar i magen när du ser honom? -ja hihi :)


Vad har han för ögonfärg? - blåa


Vad är det finaste du fått av honom? - Hans kärlek och att jag fick han i huvudtaget.


Har ni samma humor? - njää eller det bro på, vi är ganska lika på olika sätt dock inte samma intressen.


Planerar ni framtiden ihop? - mjää lite hipp som happ men om han är seriös eller ej vet jag icke.


Skulle han bli en bra pappa? - ja det tror jag :)


Vad gjorde ni senast ni träffades? - jadu ;) han pussade hejdå och gick till skolan.


Vad gör han när han inte är med dig? -  sitt jävla spel ;), eller lana........ eller något


Svartsjuk? - mjoo både han och jag är svartsjuka.


Har ni bråkat någon gång? - Ja eller småbråkat, något riktigt gräl när vi har varit har väl hänt någongång.


Har ni haft ett uppehåll i ert förhållande? - aa det har vi.

Skulle du kunna vara otrogen? -  Neej, jag säger såhär när det är okej att döda då är det okej att vara otrogen. Faktum är den att det aldrig kommer vara okej att döda.

Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - 2-3 veckor bosnien osv...

Vem håller i fjärrkontrollen? -  han mest tror ja.


Går ni ut ofta? - det bro på gå ut och går gör vi, men stan , bio osv är vi dåliga på. Även om vi hade behövt det oftare.

Har ni samma musiksmak? - det bro på


Är han romantisk? - hyffsat. Han är väl inte den som kommer med 10 rosor varje gång, men han jämna alltid ut det med lite kärlek så :)


Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - jodå han har inte sagt något negativt om det iaf.


Har han någon fobi? - ja.


Gillar han sport? - venne , inte så mycket längre tror ja .


Är han en djurvän? - jaaao


Kan han sjunga? - Big no


Spelar han nått instrument? - nope


Kan han laga mat? - pyttipanna JA!


Är han envis? - ja


Tycker han om att resa? - det tror ja nog.


Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? -nussi nöten halkade hahahahah


Vad är det sötaste han gjorde sist? - köpte ett eget domän till mig, men han fixar det aldrig :( så det funkar dumma :(.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0