börja pw

Jag har under en längre tid varit riktigt lat bott i min säng o bara legat med datorn i knät liksom. Och som många andra tjejer så har jag ett stort kontrollbehov, känner mig stressad, tänker för mkt på allt framtiden, skola , betygen, och det ena med det andra.

När man inte ha något att göra så kommer dom här tankarna upp hela tiden.
Så nu ska ja börja pw lite , ska försöka gå 1 timme varje dag med mamma. Vet andra tjejer som gjort det och mått mycket bättre. Sen skulle ju ja börja gymma med men kom på vilka idioter som bruka vara i gymmet i mörbylånga bla sånna man umgåts med innan......

slipper helst dom.
Men ska göra rump och lår övningar hemma ist efter att jag har pw. Vi får se hur detta går skulle behövt någon som peppade mig annars hade det aldrig blivit av.


puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0