Fråga

Vad är viktigt för dig i ett förhållande ? och vad är kärlek för dig? kram
blogg.se dampar så kunde inte kopiera vem som ställde frågan men på inlägget under iaf.
Det som är viktigt för mig i ett förhållande är kärlek, ärlighet och respekt. Att man kan berätta saker för varandra och stötta varandra i alla lägen.
Kärlek för mig är en början på meningen med livet, för mig är kärleken meningen med livet.
Man hittar någon man älskar och vill leva livet med , skaffa familj , reser och har kul med.  Det är de som är svårast med "tonårskärleken" i dagsläget kan inte jag se ett liv framför mig med någon annan än jens. Hur många killar det än finns där ute så var det Jens jag föll för det som svider så hårt när man är ung, han kanske inte vill ha mig tex om ett par år?.
Men vi har ändå snackat om en framtid ihop och jag litar på det , han är typ som en bästa vän vi berättar nästan allt till varandra. Jag har iaf inga hemligheter för honom.
Något mer som är kärlek för mig så äre förlovning och giftemål då vet man att man verkligen vill ha varandra och älskar  varandra .

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0