"Hets"

Känner att det är en jäkla hets gällande gymnasieval osånt shiit. Jag kom på vad jag ville bli i framtiden i somras tror jag och mitt mål är väl att jobba inom vården med barn. Då menar jag barnmorska, personlig assistent åt något barn som har behovet av det, barnsjukhus, barnpsykatri ja allt.
Jag har alltid velat jobba med barn och hjälpa människor så därför tror jag att det skulle passa mig. Jag håller fast för det jag har faktiskt varit så fräck att jag slängt alla kataloger och skit man har fått hem. Jag känner att ja är fast vid mitt beslut och orkar inte med detta hetset som är hela tiden hit och dit. Jag vill inte känna någon nervositet och press. Det ända jag har kvar är att göra en intresseanmälan till kalmarhem och att lämna in ett cv och visa upp mig.
Hittade 3 1or som va en hyffsat billig hyra på 2000 deet ska jag klara mig på :).Och är säker att det kommer gå lättare då , buss är inget att tänka på hatar busss!!!! Om jag kommer bo själv eller inte återstår att se.
Puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0