Love.

Det finns inget bättre än att bara ligga och kolla när någon man älskar ligger och sover. Pussa han på kinden och viska i hans öra hur mycket man älskar honom i hopp om att han ska höra ;). Kärlek är den mest underbaraste känslan , jag hade aldrig kunnat välja ett liv utan min pojkvän.

Jag vaknar upp med en känsla varje morgon och känner att livet verkligen är värt att leva. Tillsammans klara vi allt det är bara så alla har vi våra brister. Men för mig är du perfekt.

När det tog slut mellan mig och jens så tyckte många att det va heeelt idiotiskt att ja va så ledsen " du är bara 14 år vet man ens vad kärlek är då". Och kärlek är ingen ålder det är någonting som alla kan känna alla hittar den rätta alla bli kära.

Jens är den jag vill leva mitt liv med liksom jag visste det redan då jag visste att han va den rätta för mig, men ingen forstod mig riktigt. Då hade jag aldrig anat att vi skulle ha det så  bra som vi har nu, ett moget förhållande där man visar otroligt mycket kärlek.

kom ihåg älskling att du betyder otroligt mycket för mig och jag älskar dig mest<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0