Mina älsklingar

Det är otroligt var tiden går fort
nussi håller moster i handen.
Mina syskonbarn kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta, jag kan inte komma på någongång som jag har svikit dom skitit i dom och gjort annat. Jag var 9 år när Thea föddes jag skämdes då för att bli kallad för moster idag lyser hela jag när Thea säger till sina kompisar det här är min moster och hon heter ebba.
Jag har alltid varit extremt barnkär och alltid blivit kallad för "mamman" tillochmed min pojkvän tycker ja är mammig mot honom ibland.
Men om man som 12 åring tog hand om ett spädbarn och en 3åring varje helg, lagade mat och lärde sig hur man skulle klara sig ekonomsikt sätt så blir man ganska mammig och mogen. Det är aldrig någon som har tvingat mig att va barnvakt osv jag hade ett eget val. Jag stöttar dom i alla lägen Thea bruka komma och lägga sig jämte mig och prata om hur det är i skolan, om några kompisar i klassen är elaka. Sen försöker vi komma på hur vi ska lösa det, det känns som att hon vet att hon kan lita på mig och att ja finns där. Alla stunder vi gått igenom både bra och dåliga. När jag bad om lite extra månadspeng för att ta med thea in till stan och köpa leksaker till henne.
Jag satt där på bussen 12år gammal med en 3åring i vagnen , folk kollade på mig som om ja va dumihuvudet vissa trodde att ja var mamma till henne. Kommer ihåg när några grannar saa till Lina att ja var väldigt duktig med barn och en gubbe sa detsamma när vi badade.
Kom ihåg jag älskar er! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0