om mig

Ser på statestiken att mina läsare har ökat mer och mer, jätte kul :). Och för dom som inte hängt med kan det ju va kul att få veta lite om mig och min bakrund.
Jag heter ju  Ebba Berglund och bor på  öland med min mamma,pappa och jobbiga lillasyster Tilda. Jag har för övrigt en väldigt stor familj 4 syskon och en halv ,  och även nu snart 7 syskonbarn ... 2 loppor ligger i magen . 2 bor i Göteborg och dom träffar jag inte så ofta. Jag har inga speciella intressen men jag har ett "gravt" shoppingberoende så fort jag är deprimerad,sur, besviken så är shopping det bästa botningsmeddlet. Tycker också om smink,kläder och hår.
På vardagarna pluggar jag mest eller umgås med min pojkvän, som person är jag ganska snäll, vill ofta alla väl  , jag är envis och när jag väl vill något då kämpa jag fullt ut, har kontrollbehov som dom mesta bruttor mina rutiner är rutiner och sker inte dom blir det paanikooos. När jag har detta kontroll blir ja kallad för "overcare" av min pojkvän. Men man kan inte bättra sig om man inte få höra hur det är eller hur?. Så jag jobbar på det :)
Något mer har jag väl inte att berätta på bloggen får man iaf veta om mittt feett roliga liv haha<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0