Tisdag

Hejhej :), tog mig till skolan även om ja hade lite ont i magen fortfarande. "superwoman" skoja ba hade hkk två gånger idag. Jag ,mimmi o Jerry gjorde tattamat vi skulle ju som sagt laga för en tia. Malin o eric va inte där så fick va med dom. Kan ju tilläga att det inte va ja som kom på maten (nudlar, bacon o tomat) as äckligt.
Det roliga är att om man säger till en kille i våran klass att göra något när man ska laga mat så lyder dom direkt haha.  vågar inte säga något annat typ.
Sen hade vi bara dryga lektioner typ och nu sitter ja vid matbordet hela huset skakar dom håller på att asfeltera nytt där ute.
Men nu ska jag fixa mina naglar så pussohoj<3
crazy tjeja

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0