Torsdag

Hellu hellu :) ligger i lillsyrrans säng och ska sova i den inatt. Tilda ska till stan vid 9 normalt jag vet och jonna ska jobba vid 7 så vill icke bli  väckt.
Hade en rätt så seg dag i skolan eller fick ganska mycket gjort iaf kändes det som, ska försöka göra klart biologin imon.
Annars så har jag inte så mycket sää kan meddela att jag har blivit jätte mega konstig. När jag kommer hem svulla ja med chips, popcorn och ostbågar sen börja jag lipa innan jag ska sova. Jag kan liksom stirra upp i taket sen börja ja lipa haha snacka om hormoner som spökar.
Men nu ska ja kika vidare på  bloggar och annat puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0