Torsdag

Halli hallå :) vart sjukt segt att stiga upp imorse ville bara ligga kvar under täcket o mysa lite men icke sa nicke.
Hade inte så jobbiga lektioner något framtidståg var hos oss idag o härjade så missade en lektion gutt gutt.
Palla seriöst inte mer detta snack om yrken hit och dit ja vet vad jag ska gå och säkert många andra också så lägg ner. Det är typ ingen som blir det ändån som dom går på gymnasiet så ooooch. Det är som Matilda sa det ända jag fick när jag gick här ifrån var ont i rumpan.
Imon äre fredag och heeelg guttgutt då ska älsklingen följa med mig hem wihooo. Och den 12 är det tydligen alla krossade hjärtans dag ajdå:( . Tur att ja är med Jens på Lördag då ;).
Men nu har ja icke möö o säää ska kolla på tv snart pussohej<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0