Haha ibland....

Haha ibland så saknar man 8an på något sätt, iaf vintras. När vi gick till zokker och satt där hela kvällarna sket i läxorna, när vi satt o kollade film med mörbygänget alla spontana fester varje fredag. Vilka pain in the ass vi va haha fyfan när pappa satt och väntade klockan 2 på natten att jag skulle komma hem och vi skulle åka till spanien dagen efter tidigt på morgonen. Men ja va ute o rände o härjade.
Och pizzabullarna som vi dränkte med vitlökssås, o va vi va desperata efter att hitta någon kille ja hade precis blivit singel och ville verkligen inte vara ensam. Man visste inte vad man gjorde liksom.
Och när man började röka o tyckte det va skit ballt , trots att man klöktes varje gång och sen helt plötsligt blev man beroende. Och på valborg när ja o sabina drog till nybro fram o tillbaka 4 gånger, satt där skit fulla på bussen o vi skulle till någon fest. Men killarna va osociala så vi drog till stan till några blattar. Höll ju på att kvävas av all rökluft där inne.
Fast som jag alltid ha sagt jag väljer kärleken före allt annat, jens och jag hittade tillbaks till varandra och det är jag glad för :). Annars hade ja inte haft dom drömmar och mål som jag har nu.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0