Känslor

Det känns som att allt man gör är fel, varenda litet ord blir fel, att man är så jävla värdelös.

Jag kan inte sova riktigt på nätterna har en orolig känsel i magen, det ända jag vill veta är om jag någongång betytt något för nån.

Jag har varit så långt att jag inte ens har velat leva, jag har inte vetat vart jag ska ta vägen jag vill bara bort.
Om jag inte fanns nu då skulle fler bli lyckligare jag vet det, vissa dagar är jag lyckligare än andra. Det är då man är med den personen man älskar mest och skrattar med familjen.
Men om jag inte orkar leva?
Jag vet att jag är en envis tjej, jag kan bli sur när det man har bestämt inte händer, när allt blir fel.
Men jag har aldrig i hela mitt liv varit riktigt elak mot någon, och det har tagits upp på varenda utvecklingssamtal.
Jag har försökt att hjälpa vissa familjemedlemar som suttit i kaoset, men ändå straffar något som säger att ja inte är värd ett piss.



Jag hade inte klarat mig en sekund utan dig, jag älskar dig med hela mitt hjärta och så mycket mer, att det inte ens går att beskriva. <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0