onsdag

Hejhej :) nuuu äre onsdag haha trodde deet va det igår men icke sa nicke. Har precis käkat eller jag åt inget, ja tog en liten bit potatis o knäckebröd, och en halv baugette i skolan . Mat börja bli äckligt förrutom tacoz osånt då;).

Ska snart hoppa in i duschen, fixa tånaglarna dom ser för hemska ut och sen kolla engelskaglosorna.

Bonde söker fru får man inte missa heller ;) haha. Annars har det inte hänt något speciellt allt rullar på som det ska, är bara ovanligt trött nu förtiden  runt 12 tiden håller man på att dö om dagarna. Sen är det sjukt kallt med man fryser ju ihjäl det är då man ska ha sin lilla älskling här :).

Men aja ska inte klaga o gnälla pussohej<3

Gumman vad som än händer så ska jag stötta dig och hjälpa dig ända vägen ut. Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta min stora tjej moster älskar dig<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0