Söndag

Hejhej:) känns som att det inte va söndag för så länge sen ,dagarna bara rinner iväg.
Fast klockan verkar ha stannat känns det som, vill ba sova har inget att göra haha.
Hade iaf 85årskalas här hemma i Fredags  för mormor hon är för söt hon, och sen körde pappa mig till Jens och igår drog vi till köpstan. Jag köpte bara en tröja får inte mina pengar förens den 27 då ska ja shoppa:). Kan ju inte se ut som haikon taikon när man ska till Jämtland.
Vart jätte ledsen när ja skulle lämna jens innan :(, jag är sådär mega mega jätte kär typ. Aja vi ses i skolan iaf, imon har vi volleyboll grejs i skolan och vår klass ska klä ut oss till gudar typ haha.
Vi skulle typ ha med oss lakan o massa så får det bli vad man gör det till.
Men vi hörs puss<3
min fraamtida gaaadd betty booop hon är cool.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0