Söndag

Tjuu tjuuu, ligger i sängen och är halvt död fundera på om man ska hoppa i säng. Har inte fått någon vidare sömn denna helgen. Natten från fre-lörd så kom jonna in i mitt rum och hon kunde inte sova för tildas kanin förde ett jävla liv i hennes rum. Självklar började jonna snarka som idiot vilket ledde till att ja inte kunde sova. Så fick gå in till tilda o kaninen höll inte käften.

Gick upp vid 7 på morgonen då:s Och inatt fick ja inte heller sova för thea o leo sov här o dom va uppe redan vid 6 o rev halva huset . Men har haft det mys ändån har inte gjort något speciellt alls, kollat på film o massa. Käkat godis, och idag var ja o köpte lite prydnadspumpor, har även målat på min tavla jag ska sätta upp sen :).

Värken jag eller jonna har fått ha våra mobiler ifred typ thea har blivit spelberoende och spela alla spel som finns på våra mobiler. Sen är hon bättre än mig på shoot bubbles , mosters flicka det ;).
Aja smart är ungen iaf, igår hade ja o tilda så tråkigt så vi sminkade thea o leo. Haha o leo tyckte att han blev så fin, märklig grabb det.

Men han lever ju med typ bara tjejer så :).

Nä nu ska jag nog ta o sova innan huvudet dör, imon är det skola o jens ska följa med mig hem :).
Och jag o sabina kanske ska stå i cafeterian vi har typ glömt bort när vi ska stå men vi får se.

Men pussohej<3

Glada som få, haha åh vill ha sommar igen<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0