Tisdag

Hejjj o håå så kan det gå:). snoozade klockan lite imorse vart sjukt trött sen började vi dagen med att laga mat på elevens val. Kyckling , klyftpotatis och tzatsiki as gott.
Sen hade vi hemkunskap igen o snackade lite ekonomi osånt, haha sen skulle vi komma på en maträtt som kostade endast 10 spen per person. Jag malin o eric tog snabbmakkisar, köttbullar o gurka .
Nu har ja skrivit lite på min svenska novell och beställt foto man fick en gratis check när man fick sina skolfoto som ja fick idag. Kan meddela att jag såg ut som faaan.
Jens skulle ha följt med mig hem idag men det blev inte så han hade svenska som skulle vara inlämnad o massa få bli på torsdag ist.
Har även bestämt mig för att skaffa hårförlängning igen, jag var lyckligare då jag kände mig finare med långt hår. Kommer säkert bli på bättre humör också :).
Så ska önska mig i födelsedags present hade ja tänkt.Det är exakt en månad tills ja fyller 15 nu gutt gutt. Men pusshej<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0