Tisdag

Hojhoj:) älskii tyckte att jag skulle blogga så får väla ta o göö de dåå. Fett dyg dag var sjuukt trött fattar inte varför gick ändå o la mig i skaplig tid . Sen skulle ja fixa nageltippar men det blev damp så tog bort det. Och målade på nytt, har käkat lite o donat.


Ska strax göra engelska läxan eller det är bara glosor, ja ha inte så mycket läxor vissa veckor är det värre än andra.
Är gymt godissugen men orkar inte gå till affären, dessutom behöver ja pengar till annat.

Vi ha ekonomi nu på hkkn, och vi skulle se hur mycket pengar vi gör av med per månad. Jag gör av med 1300 ungefär. Ändå får ja bara ut 800 rästen hamnar på ettt sparkonto så alltså ger mamma o pappa runt 500 kr extra. Och det jag gjorde av med i veckan va runt 295 :- det kan ju inte stämma. Haha va gör jag av med alltting.

Så nu ska jag tänka mig för när jag köper, som i skolan kan ja gå o köpa en kycklingsallad för 60 spen o äta 3 skedar sen slänger ja skiten för den va äcklig. Det måste ja sluta med asså , haha men ja hata att vara snål men samtidigt kommer man ha nytta av att spara.

Aja ha inte så möö att berätta vi ses pusshej<3



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0