Hej och hå

Hejhej :) dagen har varit rätt så chill ändån, först gjorde vi scones på elevens val, direkt efter hade vi hemkunskap igen fast med klassen. Då skulle vi göra någon buffe med bara grönsaker, inte min grej men ja fick iaf göra rattatolie eller hur det stavas. Den enda som tyckte att det va gott var Muje han ba faaan va gott ebba ! haha. Personligen tyckte ja det va skit äckligt.

Sen när ja kom hem åt jag lite sen vidare till optikern. Synen hade försämrats lite men inte så mycket fick iaf med mig ett par hem nu så ja kan ha det sålänge. Och nu ligger jag i sängen med jens tröja som ja bad honom lämna här, annars kan inte ja sova haha. Jag hatar att sova själv nuförtiden ta minst 2 timmar innan jag kan somna. Men det blir nog så....

Men nu börja idol igen så ska kolla men pusshej<3

gammal bild på ja o min stora tjej.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0