Jag fixade det:)

Trodde att min dag skulle bli en bitterfitta dag men icke sa nicke började med MA och ja hade prov. Fick Godkänt är as glad :). I snart 4 år ha ja kämpat som en idiot bytt en massa lärare, fått stödlärare tjatat på utvecklingssamtalen.
Hur vi ska göra med min MA, jag har aldrig riktigt trott på mig själv att ja skulle kunna klara det alltid när ja skulle göra ett ma prov tänkte jag ja kommer få ig.
Och så ha det blivit med, men den läraren ja ha nu är den första som sagt att han tror på mig och det gör att ja blir mer självsäker.
Sen är det roligare att gå till skolan och köra gärnet när man vet vad man vill bli och gå för linje sen. :).
Askalas jöö ska käka lite mat sen åker ja o mamma till köpstan pussohoj<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0