Mitt ♥

Kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig, hur mycket jag älskar dig kunde sitta här i år och skriva skirva skriva.
Det är du som får mig att orka gå upp på mornarna och känna sig lyckligaste i världen, det är du som är mitt ljus i mörkret.
Om jag inte blev tsm med dig igen så hade inte mitt liv sett ut som det gör idag. Jag hade skitit i skolan och inte haft några framtidsplaner.
Ibland kan ja va jättedålig på att beskriva vad jag känner för dig, men nu gör ja det.
Jag är så glad att vårat förhållande har funkat så bra nu visst händer det att man bråka ibland men så är det i alla förhållanden.
Jag är så glad att du alltid är så snäll mot mig och att vi alltid vill varandras bästa.
Utan dig mitt hjärta så är jag ingen tillsammans klara vi allt det vet jag.
Jag älskar dig <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0