snuskprat.

Jag har nämnt bloggaren innan men gör det igen... ladydahmer älskar hennes blogg och just för att hon våga gå ut med att hon är femenist.

Jag tänkte gå in på ett ämne som ja tänkte på när ja läste ett inlägg i hennes blogg.

Tjejer ha fittor och killar ha snoppar. Ordet "fitta " tar många som ett väldigt otrevligt ord, och ja kan säga att ja också gör det till en viss del. Prata man snopp o mutta i familyn får man en pik dirket det är snuskigt osv blablabla. Men vet ni? dom sakerna är sjukt viktiga för våran kropp så varför skämas om att snacka om det? tjejer föder barn genom den, vi kissar genom den vi får mens genom den, flytningar osv. Det är en endel utav våran kropp liksom när ja va liten fick ja veta att det ja hade där nere va en muff. Och att kisset kom där ifrån mer visste ja inte.

Jag hade absolut inte en aning om att det fanns 3 hål, tills tjejsnacket i 5an då läraren sa att man kan ta en spegel o se hur det ser ut där nere. Det va äckligt inget ja ville se ...

Jag tycker inte folk ska va rädda för att prata om könsorgan osv, utan att ge en pik att man är snuskig osv. Det är inte snuskigt? helt naturligt tycker ja. 

Muff o ruff.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0