diskussiooon

Ibland vill jag flytta härifrån till ett annat land, bo i holleywod och gifta mig rikt. Vi svenskar är så otroligt jävla tråkiga och snåla. Vi klagar på allt är okänsliga och dryga. Vi dömmer folk vi inte känner och sprider ut rykten på några min.
Mest är jag trött på idioter som tror att dom vet och kan allting, dom är bäst , snyggast och vet ju precis allt om alla. Det finns ingen sån människa här ingen är perfekt ingen är bättre än någon annan oavsätt om maan är smal, tjock, sne näsa, liten mun, kort /långt hår osv.
Och påtal om skitsnack man är inte dum man vet vilka som snackar, jag litar  inte på en jävel i denna byhåla . Jag kan berätta saker för Jens och han förstår och lyssna jag litar även på mina föräldrar. Det är sorgligt att det ska behöva va så men snart kommer man härifrån och det ska bli skönt :). Jag vet iaf vem jag är och vad jag har för planer med mitt liv, ingens planer är värre än någon annans . Jag trivs och jag är nöjd .

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0