Dra alla över en kant.

Många som är singlar tycks ha mer fritid än dom som är i ett förhållande. Men jag tycker inte det är så , det ända kravet man har är väl att inte vara otrogen?. Har man ett förhållande ska man väl ändå hålla sig till honom.
Men man får inte någon slags handikap eller liknande för att man är upptagen jag kan festa, resa, umgås med vänner och ha kul. Jag är samma Ebba men med en pojkvän som man har respekt för. Visst jag kan inte röjja runt och skita i allt annat det finns vissa gränser.
Singlar kan umgås med killar på ett annat sett osv saker som inte jag ha behov av men jag kan festa och ha kul liksom. Finns väl självklart skittråkiga brudar som går hemma hela dagarna och vänta på sin pojkvän och bara ha honom men det är inte nyttigt.
Allt försvinner man måste ha det sociala kvar,svårt att hitta på saker på  denna skitön bara. Men lite planer i sommar ha man ju böda med bruttorna det blir nog mysigt, en göteebööörg resa ska jag nog boka in åker nog en eller två gånger. Iaf med Jens vi har ju somsagt två år tsm 18 Juni ,känns skitlustigt med tanke på att det hänt lite saker på vägen också.
Men vi har det bättre nu,och kan förstå att det varit ganska mycket frågetecken hur vi blev tsm igen osv. Men Jens åkte hem till mig en sketen Söndag och vi snackade  , sov över och aa på den vägen blev det. De skulle va vi liksom , helan och halvan som syrran säger att vi är haha.
Ne nu ska jag nog sova är inte trött men måste gå och lägga mig tidigt imon med.
Och kom ihåg dra inte dom som är i ett förhållande över en kant vi kan ha kul vi med :)

Kommentarer
Elina ;)

Heeeelt rätt!

2012-04-15 @ 15:01:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0