Hungrig på allt

Har länge läst bloggen micahs.se som handlar om en 16 årig tjej som blev gravid som 14 åring. Ha läst den ända sen hon blev gravid nu har hon precis kommit ut med sin bok hungrig på allt och jag ha precis läst den.
Allt jag kan säga är skyll dig själv , för det första vem ha sex oskyddat som 14åring med en kille som är 18 år? och sedan bli på smällen. Sjukt oansvarigt av honom måste jag säga som sen säger att han inte vill vara delaktig under graviditeten. Att man i ett förhållande väljer att bli en "hora" finare ord protistuerad , för att tjäna pengar till sin unge eller för att känna sig rik och bli populär är ju tragiskt.
Bli våldtagen flera gånger och , bli taffsad, deltar i trekanter hit och dit, är otrogen med en tjej. Asså det är bara sjukt, jag respekterade henne innan för att hon va ung mamma och det verkade som att hon skötte sig. Men i boken får man reda på allt.
Tror aldrig att främmande karlar skulle hoppa på mig eller våldta mig analt om jag va den jag va eller hade normala kläder på sig? jag tror att man måste klä sig i utmanande kläder , inte kan säga nej eller ha ett taskigt rykte för att det ska bli så.
Nu är hon iaf på behandligshem tur det men stackars barn måste jag säga.
Hon skriver även ut att hon aldrig kommer kunna lita på en kille och att dom alltid är ute efter sex. Men jag tror inte att man kan dra alla över en kant så, hon är så svag själv så äckliga pedofil killar vet att dom kan utnyttja henne. Det är som man säger så jävla lätt att sparka på dom som redan ligger ner.
En dag när hon är fri från behandlingar och få ta hand om sin unge kommer hon säkert hitta en normal kille.

Kommentarer
Anonym

Menar du seriöst att man får skylla sig själv ifall man blivit våldtagen? Hur jävla dum får man bli isåfall?!

2012-04-20 @ 10:28:03

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0