inredning , framtid och annat

Halloj :) har suttit och beställt lite inredningsprylar på jotex med mamma , tur att hon är lika shoppaholic som jag och skiter i vad saker kostar bara det är fint :) haha så kan man bara tänka sålänge man bor hemma.
Ville bara ha ett par fina shabby chic gardiner men fick lite till.
Japp ska renovera mitt rum ta bort den fula ,trasiga tapetern och måla den vit eller ska sätta på en sak sen måla vitt. Ska inreda i shabby chic älska den lantliga stilen, ska även måla ett gammal träskrivbord i vitt osv. Och självklart börja rensa ut all skit jag har i mitt rum , vill ha den stilen när jag flyttar hemifrån med så då är det ju ett plus att man ha endel sånna saker hemma redan.
Ett minus är att vi har katter två bondisar och en långhårig som gärna fäller hår   , vilket förstör mycket i mitt rum. Alltid dam och snusk, usch ska inte ha katter när ja flyttar. En liten vovve vill jag ha men det tycker inte min kärlek, haha men sålänge man är gullig får man väl allt ;) . Skoja ba men ska iaf försöka börja lite smått i helgen och plocka ut en massa skit.
Ha det bäst puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0