Kärlek

Innan jag blev tsm med Jens så trodde jag inte på att man kunde hitta någon som man verkligen vill leva med,någon som är som en själv .
Men tack vare mina föräldrar har jag fått veta att kärlek finns oavsett hur länge man varit tsm .
Mina föräldrar har varit gifta i nästan 25 år om inte
Mer ,dom håller fortfarande i hand på stan,pussas,kramas håller om varandra och säger fina ord.
Pappa är nog den snällaste skulle aldrig kunna få en bättre pappa. Som ha. Alltid sagt det värsta en man kan göra är att skapa en konflikt med en brud . Dom är envisa låt dom få som dom vill så blir båda glada.
Haha det är lite sant vi är envisa.
Men pågrund av dom så vet jag hur mycket kärlek betyde trots 6 ungar ,barnbarn osv så finns kärleken i liv .

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0