Måndag

Hejhej :) sov hos älsklingen från Lördag tills idag, segt att gå upp en timme tidigare än vad man bruka. Men det jämnar ut sig för fick sova jämte bääässstaaaa. Förövrigt mår jag bra, skulle precis lägga mig i sängen då hela skiten braka sönder. Yes yes två sängben rasa i golvet. Hmm den sängen är nog välanvänd från olika håll haha.
Vill ha en dubbelsäng men tror att man få köpa sånt skit när man flyttar hemmifrån ist, sover ju inte över med pojkvänner varje dag.
Nu är jag vrålhungrig dom här hemma skulle äta fisk och jag har tröttnat på deet, så själv ska man steka kycklingfile med ris och cafe de paris sås.
Vi höres puss<3
Förresten köpte mig ett par millitärgröna låga converse häromdagen. Snyggt till sommaren /våren puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0