Söndag

Hejhej :) vaknade halv 9 imorse och började dirket greja med rummet, pappa tapetserade, jag målade klart bordet fixade en dyna i linnetyg till stolen. A gjorde sånt som män ska göra helt enkelt, men envis som jag är ska ja ju skruva , borra, hamra och ha mig bara för att. Kommer säkert bli en sån där typsik manshustru.
Satte upp gardinerna med ska försöka få lite kort på rummet, har bara en matta och prydnadskuddar kvar att köpa.
Tittar jag in på tindra hittar jag säkert en massa mer saker jag vill köpa typsikt mig, kommer snart inte få plats med all skit. Men är supernöjd
Imon är det valborg och grillmys med tjejerna, ingen fylla som förra året blir lite chilldricka med vitt vin. Puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0