Tankar

Jag ska inte va så offentlig men det detta är något som plågat mig länge eller i 3 år . Jg anser inte att jag är mognare än någon annan i min ålder men jag har ganska lätt för att se saker redan som liten . Panilångesten ta kol på mig varje kkväll . Om jag inte ha någon bredvid mig ,jag hatar att sova själv det snurra tusen tankar i skallen . Jag tänker inte kalla fig för syster längre .
Du är min syster men jag vet inte vart di platsa
In vart du stå . Ingen blev som du ingen tänker låta sina barn hamna i skiten ,trampa i skit inte få lära sig att prata ellerfå mat på bordet hela tiden .det gör så jävla ont vill va där ha massa pengar ge
Dom allt . Men det går inte ni vet att jag älskar er <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0