usch

Menar du seriöst att man får skylla sig själv ifall man blivit våldtagen? Hur jävla dum får man bli isåfall?!

SVAR: Vad är det för dumma idioter som kommentera min blogg ,vartfan skrev jag att man får skylla sig själv om man blir våldtagen. Du har tydligen inte så stort IQ för att kunna läsa en bok och har du inte läst den ska du inte kommentera. Hon blev medlem på horsidor tror du inte det finns 283839 äckliga gubbar där som lura småtjejer? och hon gick på det. Läs boken döm sen hejdå!

Kommentarer
Anonym

Fast grejen är ju den att du skriver

"Tror aldrig att främmande karlar skulle hoppa på mig eller våldta mig analt om jag va den jag va eller hade normala kläder på sig? jag tror att man måste klä sig i utmanande kläder , inte kan säga nej eller ha ett taskigt rykte för att det ska bli så."

Fattar du inte själv hur dumt det låter?

2012-04-25 @ 14:38:59
sabina

fattar du inte hur IQ befriad du själv låter, tror ebba menade mer att klär man sig utmanat får man ju tänka på att killar kan ta det fel , som om man är lös.

2012-04-25 @ 15:51:10

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0