Diskussioner och tjejer

Så nu har jag gjort en kategori som heter diskussioner , där kan ni läsa sådant men detta blir första inlägget .
Om tjejer , eftersom jag själv är tjej blir det ju väldigt lätt för mig att beskriva.
Tjejer ja det är nog bara oss själva som stå sig på oss ibland, vi tjejer vi stöttar och finns för varandra oavsett om vi känner personen eller inte. Ser vi någon som blir uttnyttjad på fyllan, någon som blir misshandlad eller något skrik av en tjej på högsta våningen . Så är vi där direkt , och hjälper tjejen.
Vi tisslar och tasslar och snackar så mycket skit till varandra som går, vi planerar , tänker och stressar i onödan.
Vi gemför varandras foundation, bh storlekar och tillochmed hur stor tampongen vi nyss körde upps storlek. Men vaa hon kan ju inte blöda så mycket varför har hon super duper?.
Omg daa!!!
Påtal om när vi har lingonvecka då stänger vi av allt, och alla ska anpassa sig till oss och vårat humör . Bråka inte jag ha mens, ge mig godis jag har mens , pappa kan du köpa donken till mig jag har mens ?(A) aa typ så. Och det är normalt vi måste ha det, dock kan jag hålla med om att humöret (iaf för mig , är det jobbigaste som finns).
När vi går på stan och är i en affär med sjukt  snygga kläder stänger vi av omvärlden , det är bara jag och kläderna ingen annan hör eller se vi. Oavsett om pojkvännnen fråga en fråga så lyssna man inte. Så får man en rejäl utskällning sen haha.
Vi kan stå framför spegeln i flera timmar och ser lika dan ut när vi kommer ut igen varför? jo för att vi kanske klämmer någon finne, noppa något ögonbryn , posera lite framför spegeln , smikar oss och greja.
Men tjejer är det finaste vi har hade inte vi funnits hade vi inte kunnat skapa liv på jorden, killarna hade inte kunnat föröka sig på något annat sätt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0