jävla velande

image description
Haha jag är sjuk i huvudet köpte denna jackan för 2-3 veckor sen kanske gillade den jätte mycket då och den kostade bara 99 ( hade kostat 300 kr). Men nu gillar ja den inte alls, jag velar så bland mina stilar.
Skinjackan är den som alltid kommer va den största favvisen hos mig den passar till allt så får ta och köpa en ny sån ist och ha till vår.
Vill även göra slingor i mitt hår, ibland vill ja va svarthårig, ha hårförlängning osv och ibland vill ja ha neutralt. Men ska ha detta ett tag sen slinga med något coolt vi får se. Och satan vad röksugen jag blivit nu förtiden :( detta är inte bra. Men men puss <3
image description

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0