Rutten måndag

Hejhej :) frööös ihjäl när jag vaknade imorse ville bara ligga under täcket och mysa ner mig under täcket. Sen fuckade håret ,kläderna sminket och allt :( jobbigt att vara jag asså haha.
Har förövrigt inte hänt så mycket idag lite damp hit och dit , har en galen klass asså hah.
Idag blir det lite plugg har nationella i svenska och so prov imon :( orkar inte! Ska iaf träna ikväll skönt skönt känner att det behövs har fått värsta pms magen igen :/ kommer inte nå mitt mål .
Aja puss här får ni en låt och bild!
kommer aldrig få tillbaka det :(

Kommentarer
jonas arthursson

bara kämpa på med träningen :)

2012-02-06 @ 21:32:07
URL: http://jonasvikingenarthursson.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0