Tisdag

Halloj:) började med nationella idag, gick väl hyffsat bra. Är mest orolig över skrivuppgiften vi ska ha, jag har sån jäkla dålig fantasi så det finns inte.
Annars rullade det väl på , jag ,marcus och sabina gjorde marmelad idag på hkkn eller alla skulle ju göra det men aa. Fräter i hela käften vafan hah  , seen fick man med sig en burk hem . Fåse om någon i familyn våga smaka den.
Men aa ikväll händer det väl inte så mycket ska kolla på familjen annorlunda på datorn nu snart, jag missade ju det igår eftersom jag tränade.
Har en massa plugg med :/ aja sånt är livet men puss<3
haha vin for life eller något...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0