Torsdag

Hejhej :) vaknade runt 10 av 1 miljon sms från afotonbladet att victoria och daniel har fått en liten prinsessa ;). Kul för dom föds 1000 prinssesor varje dag tycker jag ;).
Plockade iaf ögonbrynen och gjorde en ansiktsmask imorse, är fööör dålig med sånt på vintern eller vad man säger. Då går man runt med risigt hår, gårdagens smink och aa mer behöver man inte säga. Har även målat mina naglar det blev sommarfärg ( gul) ja jag vet gulr är fult. Men ville prova något nytt, går ju runt i  mina svarta/silver deprimerande naglar annars haha.
Har även hunnit med att käka thaimat, jag kommer se ut som en thaisnart ätit det två gånger bara denna veckan. Men det är så gott:).
Ska snart hoppa in i duchen ,sminka mig och hitta några snögga kläder. Ska shoppa när jag får mina pengar hittar alltid något nytt när man är i stan som man vill ha, men ska även gå på bio osånt med.
Senare drar jag in till stan och stannar till Lördag, men vi hörs puss <3
mina nya naiils, kan meddela att jag är väldigt ofräch men nu duschen ...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0