Tung ryggsäck

Alla har väl oftast känt den känslan att man måste komma över något ,förlorad kärlek , någon vän ,eller bara en jobbig period i livet . Om man aldrig gör det om det kommer saker i vägen hela tiden så blir det som om man bär på en tung ryggsäck på ryggen som bara blir tyngre och tyngre . Tillslut orkar man inte mer och den dagen blir inte kul . Man måste bearbeta allt dåligt hela tiden för att inte hamna där . Tro det eller ej dom gångerna jag känt att livet inte är värt att leva dom gångerna jag fallit in insikten . Har jag aldrig insett själv att jag mått som jag gjort förens den dagen jag märker att mitt humör ,mina tårar och allt annat går ut över andra . Inget bra sätt att få ut sin aggression på . Det påverka bara folk i omgivningen och tillslut orkar dom inte med att ställa upp för dig längre . Men hur gör man då för att komma över saker för att glömma allt och blicka framåt?.
Prata med dom som får dig att må bra gör sånt som
Får dig att må bra . Träna ,ät din favorit mat flera dagar i sträck för mig är det Tacoz som gäller ,shoppa ,skrik ut kastar krukor . Gör vad som . Och the end ,jag mår inte dåligt för er som
Tror det men vet att det finns folk som gör och eftersom
Jag själv bärt på en ryggsäck och vet hur dagen blir när man inte orkar mer så vill ja bara skriva av mig puss .

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0