Utkast: Feb. 5, 2012

anna om Frågestund:
Hur gammal va du när du började med p-medel? och varför? du är ju väldigt ung :)

svar: Jag hade precis fyllt 14 när jag började med det , sen hade jag ett uppehåll i 3 månader när jag va singel. Varför? För att jag och mitt ex hade ett sexliv tillsammans och ville göra det enkelt för oss :).



Anonym om Frågestund:
Har du någon ny kille?, när va du som lyckligast med ditt ex?.

svar: Jag har ingen ny pojkvän jag tar det ganska lungt, men jag skriver med en kille som jag ska träffa:). Seen får man se va det leder till. Hmm jag va nog som lyckligast i sommras, och när vi va kärleksfulla och sket i alla bråk:).


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0